Titkársági referens
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
ÁLLÁSPÁLYÁZAT
ÉPÍTÉSI ÉS KÖZLEKEDÉSI MINISZTÉRIUM
Pénzügyi Támogatási Főosztály
titkársági ügyintéző
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):
A főosztályi titkárság működtetése, a főosztályi feladatokhoz kapcsolódó levelezés ügyintézése, iktatórendszerben való rögzítése, a feladatok gondozása, nyomon követése megvalósításukig.
Ennek keretében különösen:
a) a főosztályhoz érkezett, illetve szignált posta feldolgozása, kezelése, a számítógépes iktatás pontos, szakszerű és tényszerű vezetése;
b) a főosztály ügykörébe tartozó, intézkedést igénylő ügyek, határidők nyomon követése;
c) a főosztály ügykörébe tartozó, további intézkedést nem igénylő ügyiratok iratkezelési szabályzatban foglaltaknak megfelelő irattárazása,
d) folyamatos kapcsolattartás a minisztérium egyéb szervezeti egységeivel;
e) a telefonhívások fogadása, a megkeresésekkel kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátása;
f) utasítás alapján levelek, feljegyzések tervezeteinek elkészítése
g) a főosztályvezető körüli közvetlen teendők ellátása;
h) a főosztályvezető által igényelt adatok, információk, anyagok összegyűjtése, kezelése;
i) megbeszélések, értekezletek szervezése, előkészítése;
j) a főosztályvezető programjainak koordinálása, szervezése, nyomon követése, a meghívottak értesítése a megbeszélésekről, a tárgyalásokhoz, egyeztetésekhez szükség esetén háttéranyag rendelkezésre bocsátása;
k) hivatalos látogatók, vendégek fogadása, beléptetésük engedélyeztetése;
l) írószerek, irodaszerek, konyhai és tisztítóeszközök megrendelése;
m) az informatikai és irodatechnikai eszközök meghibásodása esetén a javítás vagy csere megrendelése.
Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Álláshirdető szervezet bemutatása: Az Építési és Közlekedési Minisztériumban azon dolgozunk, hogy fenntartható és élhetőbb környezetet teremtsünk az ország számára. Céljaink között szerepel egy olyan országépítési struktúra kialakítása, amely hatékonyabbá teszi a beruházások megvalósulásának útját, illetve helyzeti előnyhöz juttatja a magyar építészeket és a magyar tulajdonú vállalatokat. Ha szeretnél aktívan hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, és részese lenni egy dinamikus és összetartó közösségnek csatlakozz hozzánk!
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):
A besorolás, az illetmény, valamint egyéb juttatások megállapítása, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint az Építési és Közlekedési Minisztérium Közszolgálati Szabályzatáról szóló 1/2024. (V. 9.) ÉKM KÁT utasításban foglaltak alapján történik. Az adatkezeléssel kapcsolatos információk és a nyilatkozattételhez szükséges sablon a https://kormany.hu/dokumentumtar/adatkezelesi-tajekoztato-6 oldalon elérhető.
Pályázati feltételek:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőfokú végzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
Pályázat elbírálása során előnyt jelent:
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
- közigazgatási tapasztalat
- Poszeidon iratkezelő rendszer ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő informatikai kompetenciák:
- Dokumentumkezelő-iktató - Középszint
- Levelező (pl. Outlook) - Középszint
- Prezentációkészítő (pl. Powerpoint) - Középszint
- Szövegszerkesztő (pl. Word) - Középszint
- Táblázatkezelő (pl. Excel) - Középszint
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Szabálykövetés, fegyelmezettség
- Irodai informatikai rendszerek, alkalmazások használata
- Digitális és IKT kompetenciák
- Ügyiratkezelési ismeretek
- Magatartási, viselkedési szabályok, munkakörnyezet rendezettsége
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- Adatkezelési nyilatkozat
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.04.22.
Pályázat benyújtásának módja: A pályázatokat elektronikus úton kérjük benyújtani a [email protected] e-mail címen keresztül, a tárgyban a munkakör/feladatkör megjelölésével.
A pályázat elbírálásának módja: Amennyiben a pályázati kiírásban szereplő feltételeknek a jelentkező megfelelt, továbbá a pályázat a munkáltató figyelmét felkeltette, szóbeli meghallgatásra kerül sor. A pályázat eredményéről a jelentkezőket írásban értesítjük. Határidőn túl, vagy hiányosan benyújtott pályázatokat nem áll módunkban figyelembe venni.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.05.05.