Adóügyi referens
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
p á l y á z a t o t h i r d e t
a Különös Hatásköri Szakterületen
határozott idejű, teljes munkaidős
adóügyi referens
( I. besorolási osztály B. besorolási kategória)
munkakör betöltésére
ELLÁTANDÓ FELADATOK:
A külföldiek adó-visszatérítését intéző szervezeti egységnél:
-
Az Áfa tv. 107-108. § alapján a diplomáciai képviseletek, és ezek tagjai, nemzetközi szervezetek, az Európai Közösség szervei valamint az Észak-atlanti Szerződés tagállamainak belföldön állomásozó fegyveres ereje által benyújtott adó-visszatérítési kérelmek komplex kezelése, kérelmet lezáró döntés meghozatala;
-
A külföldi illetőségű közhasznú szervezetek, és a külföldi illetőségű adományozótól származó pénzbeli adomány külföldi illetőségű kedvezményezettjei által benyújtott kérelmek elbírálása, valamint a külföldi illetőségű magánszemélyek a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 7. számú melléklete alapján benyújtott kérelmeinek elbírálása;
-
Jogorvoslati kérelmek határidőben történő elbírálása, felterjesztések önálló készítése;
-
Nyilvántartatás vezetése, adóhatóság előtti eljáráshoz kapcsolódó meghatalmazások kezelése;
-
Szóbeli és írásbeli tájékoztatás a külföldi kérelmező részére, valamint szükség esetén társszervek megkeresése;
-
A munkavégzéshez szükséges anyagi és eljárási jogszabály-változások folyamatos nyomon követése;
-
A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
AMIT NYÚJTUNK:
-
A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;
- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, mentorálás;
-
Kiszámítható feltételek mentén változatos feladatok;
-
Munkavégzés Budapest belvárosában, könnyen megközelíthető helyen,
-
Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség;
-
Rugalmas munkarend;
-
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság: minimum 28 nap (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
-
A munka- és a magánélet egyensúlyának tiszteletben tartása.
Illetmény, egyéb juttatások:
-
Illetmény a NAV Szj. tv. központi szervekre meghatározott (5. melléklet I. pont 2. alpont) rendelkezései alapján;
-
Éves cafeteria juttatás;
-
Munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;
-
Ingyenes szakorvosi ellátás;
-
Kedvezményes sportolási-, üdülési lehetőségek.
A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1077 Budapest, Dob u. 75-81.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:
-
Magyar állampolgárság;
-
Cselekvőképesség;
-
Büntetlen előélet;
-
Szükséges végzettség: A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet képesítési előírásokat tartalmazó 2. mellékletének 1.1 pontjában előírt végzettség;
-
Biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
-
Kockázatmentes nemzetbiztonsági szakvélemény (nem feltétele a pályázat benyújtásának);
-
A NAV Szj. tv. 89. §-ban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
AMI ELVÁRUNK:
-
Felhasználói szintű számítógépes ismeret (pl. Word, Excel, PowerPoint);
-
Kiemelkedő írásbeli és szóbeli kifejezőkészség, jó kapcsolatteremtő és fenntartó készség, jó együttműködő készség, határozott fellépés;
-
Precizitás, szorgalom, nagyfokú munkabíró képesség, pszichés terhelhetőség, rugalmasság,
-
Önálló gondolkodás, probléma felismerő képesség.
ELŐNYT JELENT:
-
Közigazgatásban szerzett gyakorlat;
-
Angol, német, francia nyelvek ismerete (nem feltétel).
A PÁLYÁZATHOZ CSATOLNI KELL:
-
Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adattartalommal);
-
Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
-
Motivációs levél;
-
Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul. Az adatkezelési tájékoztató elérhető: külső pályázó részére itt, belső pályázó részére itt.
-
Külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA, HATÁRIDEJE:
Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága e-mail címére ([email protected]), a tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „adóügyi referens_KAFA”
A pályázat elektronikus beérkezésének határideje: 2025. április 15.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A benyújtási határidőt követően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága igazgatója dönt a pályázat eredményéről. Az engedélyeztetést követően a pályázók írásban fognak értesítést kapni a személyüket érintő eredményről. A pályázatok elbírálása a beérkezést követően folyamatosan történik.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK LEGKORÁBBI IDŐPONTJA: 2025. május 05.
EGYÉB INFORMÁCIÓK:
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Rácz Kitti, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága, Külföldiek Adó-visszatérítését Intéző Főosztály vezetője nyújt a 06-1/461-3504-es telefonszámon.