Operatív informatikai ellenőr
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
p á l y á z a t o t h i r d e t
határozatlan idejű, teljes munkaidős
operatív informatikai ellenőr
(I. besorolási osztály B besorolási kategória)
munkakör betöltésére
AZ ELLÁTANDÓ FELADATOK:
A kiemelt adózókkal foglalkozó ellenőrzési területen jogkövetési vizsgálatok lefolytatása Magyarország legnagyobb adóteljesítményű vállalkozásainál, illetve információtechnológiai támogatások nyújtása. Ennek keretében:
-
Vizsgálatok önálló megszervezése, illetve vezetői iránymutatás alapján végzett feladatok;
-
Javaslattétel a célszerűen alkalmazandó vizsgálati módszerekre, bizonyítási eszközökre;
-
Egyes adókötelezettségek teljesítésére, illetve adatgyűjtésre irányuló jogkövetési vizsgálatok lefolytatása, a tényállás teljes körű tisztázása, a bizonyítási eljárás lefolytatása, a megállapítások rögzítése, a szükséges intézkedések megtétele;
-
Az online számlaadat-szolgáltatással és online pénztárgéppel történő adatszolgáltatásokkal kapcsolatos jogszabályi előírások betartásának ellenőrzése;
-
Információtechnológia támogatás nyújtása társosztályok részére;
-
Nyilvánosan elérhető forrásokból információ gyűjtése és adatelemzés végzése, részvétel internet monitoring tevékenységben;
-
Ellenőrzést támogató informatikai rendszerek működésének felügyelete információtechnológiai szempontból;
-
Adatszolgáltatások, jelentések és tájékoztatók készítése;
-
Kapcsolattartás a vizsgált cégek képviselőivel főként elektronikusan, de indokolt esetben akár a cégek székhelyén, telephelyén is;
-
Szükség esetén helyszíni eljárások lefolytatása;
-
Minden olyan ellenőrzési feladat ellátása, mely a Nemzeti Adó- és Vámhivatal mindenkori ellenőrzési tervében foglaltak végrehajtását célozza.
-
Szakmai ismeretek, képességek fejlesztése képzés és önképzés útján.
AMIT NYÚJTUNK:
-
A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;
- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, részletes felkészülési terv alapján történő betanulás;
-
Kiszámítható feltételek mentén változatos feladatok;
- Kellemes munkahelyi légkör, erős vezetői mentoring és csapatmunka;
-
Munkavégzés Budapest belvárosában, könnyen megközelíthető helyen,
-
Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség;
-
Rugalmas munkarend;
-
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság; minimum 28 nap (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
-
A munka- és a magánélet egyensúlyának tiszteletben tartása.
Illetmény, egyéb juttatások:
-
Illetmény a NAV Szj. tv. központi szervekre meghatározott (5. melléklet I. pont 2. alpont) rendelkezései alapján;
-
Éves cafeteria juttatás;
-
Munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;
-
Ingyenes szakorvosi ellátás;
-
Kedvezményes sportolási-, üdülési lehetőségek.
A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1077 Budapest, Dob u. 75-81.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:
-
Magyar állampolgárság;
-
Cselekvőképesség;
-
Büntetlen előélet;
-
Szükséges végzettség: A NAV-nál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet képesítési előírásokat tartalmazó 2. mellékletének 3.1 pontjában előírt végzettség;
•
szakirányú (gazdaságtudományi) felsőfokú végzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász;
•
vagy diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; vagy adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/vámszakértői; vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség;
•
vagy felsőoktatásban más területen szerzett végzettség és emellett adótanácsadói, adószakértői, mérlegképes könyvelői vagy könyvvizsgálói végzettség valamelyike.
-
Biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
-
Kockázatmentes nemzetbiztonsági szakvélemény (nem feltétele a pályázat benyújtásának);
-
A NAV Szj. tv. 89. §-ban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
AMIT ELVÁRUNK:
-
Felhasználói szintet meghaladó számítógépes ismeret (pl. operációs rendszerek, irodai alkalmazások, online szolgáltatások);
-
Elemzőkészség;
-
Precizitás, szorgalom, rugalmasság;
-
Kiváló kapcsolatteremtő képesség, tárgyalókészség;
-
Önálló gondolkodás, probléma felismerő képesség, határozott fellépés;
-
Csapatmunkában való aktív részvétel, jó együttműködő készség;
-
Jó írásbeli és szóbeli kifejező készség.
ELŐNYT JELENT:
-
Szoftverfejlesztés, adatbáziskezelés és adatbányászat területén szerzett tapasztalat;
-
Adatkonverziós eljárások ismerete
-
Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás;
-
Számvitel, pénzügy, adózás területen szerzett gyakorlat.
-
Adatbáziskezelés és adatelemzés területén szerzett gyakorlat.
-
XML ismeretek
A PÁLYÁZATHOZ CSATOLNI KELL:
-
Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adattartalommal);
-
Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
-
Motivációs levél;
-
Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul. Az adatkezelési tájékoztató elérhető: külső pályázó részére itt, belső pályázó részére itt.
-
Külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA, HATÁRIDEJE:
Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága e-mail címére ([email protected]), a tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „operatív informatikai referens”
A pályázat elektronikus beérkezésének határideje: 2025. április 15.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A benyújtási határidőt követően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága igazgatója dönt a pályázat eredményéről. Az engedélyeztetést követően a pályázók írásban fognak értesítést kapni a személyüket érintő eredményről. A pályázatok elbírálása a beérkezés sorrendjében folyamatosan történik.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK VÁRHATÓ IDŐPONTJA: 2025. június 2.
EGYÉB INFORMÁCIÓK:
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gebefügi Szabolcs, a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága Információtechnológiai Támogató Főosztály Információtechnológiai Támogató Osztály 2. vezetője nyújt a 06-1/461-1924-es telefonszámon.