Igazgatási referens

Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Budapest
Igazgatási referens ()

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága Ügyvitelszervezési Főosztálya

p á l y á z a t o t h i r d e t

igazgatási referens (I/A)

munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás időtartama, jogviszony:

Határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága, 1096 Budapest, Haller utca 3-5.

Az ellátandó főbb feladatok:

A papíron- illetve elektronikusan beérkező iratok megfelelő osztályra történő iktatása, a nyilvántartásba vételhez szükséges iktatási kódok (ügykód, tárgykód, szervezeti egység kód) meghatározása az irat tartalmának függvényében.

Az iktatandó ügyiratok előzményi ügyének meghatározása, majd a mindenkor hatályos Iratkezelési Szabályzatnak, az ügyrendnek, illetve a szakterületek feladatmegosztásának megfelelően főosztályra szignálása.

Az iktatást igénylő iratok számítógépes nyilvántartásba vétele.

A beérkező ügyiratok válogatása, besorolása számozott bizonylat típusonként, valamint adó- és vámigazgatóság szerint a megadott szempontok szerint.

Közreműködik az iratok iktatásra történő előkészítésében, számítógépes feldolgozásra alkalmas vonalkóddal való ellátásában, szükség esetén sokszorosításában és a papír alapú iratok digitalizálásában, az összetartozó iratok egymáshoz szerelésében, az adóazonosító feltüntetésében, postabontási jegyzőkönyv elkészítésében.

Az átvétel nélkül visszakézbesített, könyvelt küldemények elektronikus kézbesítési igazolásainak ellenőrzése, a visszaérkező tértivevények, sikertelen kézbesítésű küldemények visszarögzítése, főosztályra történő szétválogatásával kapcsolatos feladatok.

A papír alapú iratok tartalmának vizsgálata az illetékesség és a hatáskör gyakorlásának fennállása érdekében.

A saját munkafeladatainak ellátásával kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatások elkészítése.

A főosztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyviteli tevékenységek ellátása.

Adatok elemzése és statisztikai kimutatások készítése/ feldolgozása.

Szakterületi beszámolók, jelentések és egyéb hivatalos dokumentumok előkészítése.

Amit nyújtunk:

Home Office lehetőség

Éves cafeteria juttatás

Szakmai fejlődés támogatása saját képzési központunkban

Nyelvtanulási lehetőség, szaknyelvi képzés

a NAV számára prioritást élvező tudományos kutatómunka ösztönzése, tudományos fokozat megszerzésére irányuló tevékenység támogatása (NAV Tudományos Tanács)

az új belépők részére mentor rendszer

vezetői ambíció támogatása

közösségi programok

rugalmas munkaidő

A munkakör betöltésének feltételei:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) rendelkezései alapján:

cselekvőképesség,

állandó belföldi lakóhely,

magyar állampolgárság,

büntetlen előélet,

18. életév betöltése,

a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékokról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet (a továbbiakban: 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet) 2. számú melléklet 4. Hatósági, jogi, igazgatási munkakörcsoport 4.1.1. pontjában előírt felsőfokú végzettség megléte,

felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete.

A pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt:

előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál adó- és vámhatósági szolgálati jogviszonyban állók és tisztjelöltek alkalmassági vizsgálatáról, a gyógyító-megelőző egészségügyi ellátásról, valamint a pénzügyőrök szolgálatképtelenségének megállapításáról szóló 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet alapján:

o

egészségügyi,

o

pszichológiai,

biztonsági kockázatot fel nem táró biztonsági célú ellenőrzés, melyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal meghatározott szerve folytat le.

Elvárt kompetenciák:

szakmai ismeretek,

problémamegoldó készség,

saját munka szervezése,

felelősségvállalás,

együttműködés,

kommunikációs készség,

önállóság,

rugalmasság

A pályázat elbírálása során előnyt jelent:

a DOKU rendszerben szerzett gyakorlati ismeret

irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 5. melléklet, I. Alapilletmény az I. besorolási osztályba tartozó munkakörökhöz, 1. Területi szerv pontja alapján, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak szerint kerül megállapításra.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

fényképes önéletrajz, mely tartalmazza a NAV Szj. tv. 9. mellékletében meghatározott adatköröket,

iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;

nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;

külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 06.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 17.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően tölthető be.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elsősorban elektronikus úton, maximum 3 MB terjedelemben - a NAV DBPAVIG részére [email protected] e-mail címen keresztül és a tárgy mezőbe kérjük beírni: „Pályázat igazgatási referens 19/2025”

VAGY

Postai úton, a pályázatnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága címére történő megküldésével (1096 Budapest, Haller u. 3-5. Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot (19/2025.), valamint a munkakör megnevezését: igazgatási referens

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

Az adatkezelési tájékoztató elérhető itt.

Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.

Vissza a nyitólapra