Adóügyi referens
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Adóügyi Szakterület
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
pályázatot hirdet
adóügyi referens
(I.
besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
-
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Amit nyújtunk:
-
A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;
-
Mentorprogramban való részvétel;
-
Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
-
Rugalmas munkarend;
-
Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
-
Home office lehetőség;
-
Éves cafetéria juttatás;
-
Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
-
Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
-
Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
-
Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
-
Kedvezményes üdülési lehetőség;
-
Aktív közösségi és kulturális élet.
Ellátandó főbb feladatok:
-
a hatósági jogkörben indult, vagyonszerzési és az eljárási illeték megállapítását, illetve törvényi feltétel fennállásakor illeték törlését, visszatérítését és jóváírását célzó eljárásokban a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra,
az ingatlanok forgalmi értékének megállapítása, amennyiben szükséges, úgy helyszíni szemle megtartása,
-
a szemléről szóló kiértesítések, a jegyzőkönyv, a forgalmi érték javaslat, és az értékelői indokolás elkészítése, majd a felülvizsgált ügyek illetékkiszabásra történő továbbítása,
-
ingatlan adatbázisból történő adatszolgáltatási tevékenység ellátása,
-
a rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése,
-
ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen,
-
a feladatellátás érdekében kapcsolattartás a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel írásban és szóban egyaránt.
A munkakör betöltésének feltételei:
-
magyar állampolgárság;
-
cselekvőképesség;
-
büntetlen előélet;
-
a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlan-nyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó; vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;
-
előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
-
biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
-
a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
-
pszichés terhelhetőség
-
pontosság
-
együttműködési készség
-
jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
-
felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
-
„B” kategóriás jogosítvány
-
ingatlanvagyon-értékelő és közvetítő szakképesítés
-
ingatlan-értékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
-
fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
-
iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
-
motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
-
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
-
külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2025. április 30.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 15.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Borsos Lajos főosztályvezető úr nyújt a 06-1-427-3810 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi e-mail címére: [email protected]
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy – Dózsa György út)”
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
Az adatkezelési tájékoztató elérhető: https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/allaspalyazat/Adatkezelesi_tajekoztato