Adóügyi referens

Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Budapest
Adóügyi referens (Adóügyi referens)

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Adóügyi Szakterület

a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény

(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján

pályázatot hirdet

adóügyi referens

(I.

besorolási osztály B munkaköri kategória)

munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

-

1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.

Amit nyújtunk:

-

A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;

-

Mentorprogramban való részvétel;

-

Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;

-

Rugalmas munkarend;

-

Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);

-

Home office lehetőség;

-

Éves cafetéria juttatás;

-

Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);

-

Lakáscélú munkáltatói kölcsön;

-

Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;

-

Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;

-

Kedvezményes üdülési lehetőség;

-

Aktív közösségi és kulturális élet.

Ellátandó főbb feladatok:

-

a hatósági jogkörben indult, vagyonszerzési és az eljárási illeték megállapítását, illetve törvényi feltétel fennállásakor illeték törlését, visszatérítését és jóváírását célzó eljárásokban a szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteinek önálló előkészítése kiadmányozásra,

az ingatlanok forgalmi értékének megállapítása, amennyiben szükséges, úgy helyszíni szemle megtartása,

-

a szemléről szóló kiértesítések, a jegyzőkönyv, a forgalmi érték javaslat, és az értékelői indokolás elkészítése, majd a felülvizsgált ügyek illetékkiszabásra történő továbbítása,

-

ingatlan adatbázisból történő adatszolgáltatási tevékenység ellátása,

-

a rábízott feladatokkal kapcsolatos beadványok, így különösen a forgalmi érték kifogás felülvizsgálatának elvégzése, ezen belül a saját hatáskörben történő döntés vagy felterjesztés tervezetének határidőben való elkészítése,

-

ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, személyesen,

-

a feladatellátás érdekében kapcsolattartás a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel írásban és szóban egyaránt.

A munkakör betöltésének feltételei:

-

magyar állampolgárság;

-

cselekvőképesség;

-

büntetlen előélet;

-

a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlan-nyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó; vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;

-

előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);

-

biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);

-

a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés

Elvárt kompetenciák:

-

pszichés terhelhetőség

-

pontosság

-

együttműködési készség

-

jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-

a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;

-

felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)

-

„B” kategóriás jogosítvány

-

ingatlanvagyon-értékelő és közvetítő szakképesítés

-

ingatlan-értékbecslés területen szerzett szakmai tapasztalat

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

-

fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);

-

iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

-

motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;

-

nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;

-

külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. április 30.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Borsos Lajos főosztályvezető úr nyújt a 06-1-427-3810 telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi e-mail címére: [email protected]

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy – Dózsa György út)”

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

Az adatkezelési tájékoztató elérhető: https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/allaspalyazat/Adatkezelesi_tajekoztato

Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.

Vissza a nyitólapra