Bérbeadási asszisztens
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
Az Indotek Group Magyarország egyik vezető befektetéskezelő nemzetközi cégcsoportja, amely már 12 országban van aktívan jelen. Tevékenységünk középpontjában az ingatlanokkal fedezett banki követelések, valamint a különböző ipari-, kereskedelmi-, szolgáltatói- és lakáscélú ingatlanok megvásárlását, fejlesztését, üzemeltetését és értékesítését magában foglaló vagyonkezelés áll.
A közel 600 főt foglalkoztató Indotek Group tulajdonában lévő ingatlanok száma meghaladja a 350-et, és a cégcsoport piacvezető a magyarországi B és C kategóriás ingatlanok piacán. Portfóliónkba tartozik több, mint 40 irodaház, közel 30 nemzetközi és hazai bevásárlóközpont, számos szálloda, raktárépület, iparterület. A beépített és bérbe adható területeink nagysága összességében meghaladja a 2,5 millió négyzetmétert. Az Indotek Group saját fejlesztésű lakóparkprojektjei révén jelen van a lakossági ingatlanpiacon is.
Ha szeretnél Te is részese lenni vállalatunk további sikereinek, csatlakozz hozzánk!
AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA:
- Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
- Lendületes és vidám csapatban dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9-16 óra, p.: 9-15 óra).
- Teret adunk az ötleteid megvalósításának, amellyel elősegítheted az Indotek jövőjének alakulását.
- Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, szakmai továbbképzések, workshopok).
- A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
- Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
- Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
- Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).
- Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerem bérlettel támogatunk.
AMIT MI VÁRUNK:
- A bérbeadás menedzserek munkájának támogatását.
- Bérbeadási folyamatok támogatását.
- Bérleti szerződésekkel kapcsolatos adminisztratív támogatást (feladatok kiadása a társosztályoknak, kapcsolódó dokumentumok előkészítése, folyamatok nyomon követése, kapcsolattartás partnerekkel).
TÉGED KERESÜNK, HA:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- 2-3 év tapasztalatot szereztél adminisztratív munkakörben
- Felhasználói szinten kezeled a számítógépet és az MS Office programcsomagot
- Személyiségedet megbízhatóság, kedvesség, pontosság, precizitás jellemzi
- Magas szintű a kommunikációs készséged szóban és írásban is
- Az angol nyelvtudás előnyt jelent.
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest, 13. kerület
PÁLYÁZAT MÓDJA:
Fényképpel ellátott önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével.