Adóellenőrzési munkatárs (határozott idős)
Erre az álláshirdetésre először a HVG Állásbörzén lehet jelentkezni, 2025. április 9-től. Regisztrálj az állásbörzére, hogy szerdától pár kattintással jelentkezhess erre és további vadiúj állásokra.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Ellenőrzési Szakterülete
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
pályázatot hirdet
adóellenőrzési munkatárs
(I.
besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozott idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
-
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Amit nyújtunk:
-
A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;
-
Mentorprogramban való részvétel;
-
Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
-
Rugalmas munkarend;
-
Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
-
Home office lehetőség;
-
Éves cafetéria juttatás;
-
Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
-
Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
-
Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
-
Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
-
Kedvezményes üdülési lehetőség;
-
Aktív közösségi és kulturális élet.
Ellátandó főbb feladatok:
Meghatározott adóalanyi körben (különösen: gazdasági társaságok, egyéb szervezetek, magánszemélyek, őstermelők, egyéni vállalkozók) jogkövetési vizsgálatok, adóellenőrzések lefolytatása.
-
Vezető által meghatározott ellenőrzési feladatokban vizsgálatvezetői feladatok ellátása.
-
Támogató eljárások lefolytatása.
-
Az elsőfokú ellenőrzési, valamint hatósági eljárás során benyújtott adózói jogorvoslati beadványok kezelésében történő közreműködés.
-
Az ellenőrzés lezárását követően a szükséges intézkedések megtételének kezdeményezése, kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése.
-
Az elvégzett saját ellenőrzési feladatok tapasztalatainak összegzése, részvétel a kapcsolódó jelentések, beszámolók elkészítésében.
A munkakör betöltésének feltételei:
-
magyar állampolgárság;
-
cselekvőképesség;
-
büntetlen előélet;
-
a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 3.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, mechatronikai mérnöki, műszaki/mérnök menedzseri, matematikusi, alkalmazott matematikusi felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; vagy diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; vagy adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/vámszakértői; vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú szakképesítés; vagy statisztikai és gazdasági ügyintézői, mechatronikai technikusi vagy társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó szakképesítés;
-
előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
-
biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
-
a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
pszichés terhelhetőség
-
pontosság
-
együttműködési készség
-
jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
-
felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
-
B kategóriás gépjárművezetői engedély
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
-
fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
-
iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
-
motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
-
nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
-
külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2025. március 31.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. április 15.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt dr. Venczák Attila igazgatóhelyettes úr nyújt a 06 (1) 427-3388 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi e-mail címére: [email protected]
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóellenőrzési munkatárs I/B. (határozott idős)”
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
Az adatkezelési tájékoztató elérhető: https://nav.gov.hu/pfile/file?path=/allaspalyazat/Adatkezelesi_tajekoztato